Bestel en betaalinformatie

Wanneer u een vraag heeft of gewoon liever persoonlijk contact heeft kunt u altijd gerust bellen of een email sturen. Wij beantwoorden graag uw vragen en helpen u ook graag met uw bestelling. U kunt voor vragen altijd bellen met ons op 020-6440618.

1. Artikel van uw keuze

Let op: Bij de bestelling van een blokhut, tuinhuis of houten garage kunt u de levering uitbreiden met dakshingles en/of met beits.

2. Vul uw adresgegevens in

Vul tevens het (06) nummer in waar de transorteur u op kan bereieken. Het is mogelijk om een verschillend factuur- en afleveradres in te vullen.

3. Kies uw betaalwijze

iDeal:

U kunt u aankoop direct betalen met iDeal. Kies uw bank en u wordt automatisch naar het volgende scherm geleid.

Rembours:

U kiest voor betaling bij levering aan de chauffeur tegen rembours. U kan contant betalen of pinnen. Uw bestelling wordt verwerkt en de transporteur neemt contact met u op om de aflevering met u af te stemmen. U hoeft vaak niet aan te betalen. 
Indien het artikel boven een bepaald bedrag komt of het continu gereserveerd wordt kan om een aanbetaling van 20% worden gevraagd, zodra uw bestelling (binnen 24 uur) verwerkt wordt. 
Vooruit betalen: 
U betaald direct. U kan kiezen voor een iDeal betaling en kiest vervolgens uw bank en betaald direct veilig via uw eigen bank. Óf u kiest voor betalen via overschrijving. U schrijft het gevraagde bedrag over wanneer u het uitkomt met het bestelnummer in de mededeling van de transactie. 

Bitcoin:

U ontvangt een e-mail met de bitcoin-betalingsinstructies. Meer info over Bitcoins: www.bitcoinspot.nl.

 

4. Contact met ons

Van ons zal u bevestiging krijgen over de bestelling van uw blokhut en krijgt u meer informatie over de levertermijn. Zodra wij bericht hebben over wanneer uw blokhut bij ons wordt geleverd, wordt er telefonisch contact met u opgenomen om de aflevering met u af te stemmen.

 

5. Uw artikel wordt geleverd. 

Veel plezier met uw tuinhuis, blokhut, houten garage of chalet van Blokhutwereld!